مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 21:002022-11-30ورزشي

جام جهانی قطر | شکست فرانسه و صعود عجیب استرالیا


بعداز حذف قطر و ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2022، استرالیا اولین نماینده صعود کرده آسیا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ تیم ملی استرالیا با وجود گروه بسیار دشواری که در آن قرار داشت، موفق به کسب جواز صعود شد و عملکرد درخشانی از خود ارائه داد.

در پایان بازی های گروه D؛ تیم ملی کانگوروها دست در دست خروس های فرانسوی به جمع تیم های ملی صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی پیوست.

آنها امشب در مصافی تاریخی دانمارک را بردند! در ادامه دیدارهای سومین و آخرین دور از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، امروز (چهارشنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران دو بازی همزمان در گروه D برگزار شد که در پایان آنها تیم ملی فرانسه با نتیجه یک بر صفر به تونس باخت و استرالیا با همین نتیجه از سد دانمارک گذشت.

  در ورزشگاه اجوکیشن سیتی، تیم ملی فرانسه که صعودش در دومین بازی مسجل شده بود، با ترکیبی متشکل از بازیکنان ذخیره اش به مصاف تونس رفت و با ارائه نمایشی ضعیف این بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

وهبی خزری در دقیقه 58 روی اشتباه وسلی فوفانا هافبک فرانسه در میانه میدان که توپ را لو داد،  تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

فرانسوی ها در آخرین دقایق بازی سرانجام به وسیله آنتوان گریزمان به گل رسیدند اما داور با بازبینی صحنه توسط VAR گل را مردود اعلام کرد تا اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی قطر | شکست فرانسه و صعود عجیب استرالیا

جام جهانی قطر | شکست فرانسه و صعود عجیب استرالیا